English English Українська Українська

РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

Золочівської сільської ради


Послуги з реєстрації актів цивільного стану надаються за адресою: с.Гнідин, вул. Нова, 1

Документи, які подаються для реєстрації шлюбу

Заява про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років)

Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України

Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний)

Документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита

Документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку)

Якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом

Платність надання адміністративної послуги

 Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн). 

Від сплати державного мита звільняються:

  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I та II групи

Документи, які подаються для реєстрації народження

1. Заява про державну реєстрацію народження.

2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків.

3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення).

4. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави.

5. Один з документів, що підтверджує факт народження:
5.1. документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження);
5.2. медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я;
5.3. медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;
5.4. документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини та медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;
5.5. документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

6. У випадку реєстрації народження дитини, народженої у результаті застосування допоміжних репродуктивних технологій додатково подається заява жінки, яка народила дитину, про її згоду на запис подружжя батьками дитини, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та довідка про генетичну спорідненість батьків (матері чи батька) з плодом.

7. Заява матері та батька дитини про визнання батьківства, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та документ, що підтверджує повноваження представника (засвідчені нотаріально), – у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків.

8. Письмова згода одного з батьків про присвоєння дитині прізвища, якщо батьки мають різні прізвища, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, – у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків.

АДМІНІНСТРАТИВНИЙ ЗБІР ЗА ВКАЗАНУ ПОСЛУГУ НЕ СПРАВЛЯЄТЬСЯ

Документи, які подаються для реєстрації смерті

1. Заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

2. Документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою.

3. Паспорт громадянина України померлого.

4. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності).

АДМІНІНСТРАТИВНИЙ ЗБІР ЗА ВКАЗАНУ ПОСЛУГУ НЕ СПРАВЛЯЄТЬСЯ

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support