English English Українська Українська

Аналіз регуляторного впливу та проект рішення Золочівської сільської ради «Про встановлення тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії ТОВ «Бориспільтеплоенерго» для опалення установ, що фінансуються з державного та місцевого бюджету»

Золочівської сільської ради


Аналіз регуляторного впливу та проект рішення Золочівської сільської ради «Про встановлення тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії ТОВ «Бориспільтеплоенерго» для опалення установ, що фінансуються з державного та місцевого бюджету»

Дата публікації: 15.09.2023

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Золочівської сільської ради

«Про встановлення тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використання альтернативних джерел енергії ТОВ «Бориспільтеплоенерго» для опалення установ, що фінансуються з державного та місцевого бюджету»

1.Визначення проблеми

На розгляд виконавчого комітету Золочівської сільської радт подані розрахункові матеріали тарифів на послуги теплопостачання ТОВ «БОРИСПІЛЬТЕПЛОЕНЕРГО»

Невідповідність витрат підприємства діючим тарифам ставить під загрозу стабільність забезпечення бюджетних установ Золочівської ТГ тепловою енергією належної якості.

2. Цілі регулювання

Прийняття даного регуляторного акту має на меті:

– збереження якості надання послуг теплопостачання на  нормативному рівні;

– забезпечення беззбиткової діяльності підприємства відповідно до вимог Господарського кодексу України.

– продовження реалізації поточних проектів, спрямованих на зменшення витрат енергетичних ресурсів;

– сповільнення темпів зносу основних засобів.

3. Альтернативні способи досягнення цілей

Серед альтернативних способів досягнення цілей даного регуляторного акту є:

1) Збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без відшкодування збитків з місцевого бюджету.

Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки ситуація, що склалася  потребує нагального вирішення. В іншому випадку – порушується режим та якість надання послуг.

розміром тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг.

2) Відмова від регулювання тарифів на послуги теплопостачання взагалі.

Дана альтернатива є неприйнятною – не відповідає чинному законодавству.

Прийняття запропонованого проекту рішення забезпечить вирішення проблеми і є єдиним виходом із ситуації, що склалася.

4. Механізми розв’язання проблеми

Розробка рішення здійснюється за принципами:

  • законності;
  • гласності (відкритості та загальнодоступності);
  • колегіальності;
  • урахування пропозицій теплопостачального підприємства;
  • урахування практичного досвіду роботи на  ринку теплової енергії;
  • науковості;
  • економічної та юридичної обґрунтованості тощо.

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Проект рішення передбачає встановлення тарифів на послуги з теплопостачання для установ, що фінансуються з державного та місцевого бюджету:

– на теплову енергію, у розмірі                 –  3 209,86 грн. за Гкал (без ПДВ)

                                                                      –  3 851,83 грн. за Гкал (з ПДВ).

У зв’язку з монопольним характером надання послуг теплопостачання, керуючись вимогами нормативно-правових актів вартість цих послуг не може визначатися ринковими методами і тому погоджується рішенням виконавчого комітету міської ради.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту

Аналіз вигод і витрат

Категорії суб’єктів, на яких впливає регуляторний акт: установи, що фінансуються з державного та місцевого бюджету

Вигоди Витрати
– забезпечення стабільного та якісного надання послуг з теплопостачання; – підвищення надійності роботи котелень, теплових пунктів та мереж; – можливість впровадження енерго-зберігаючих технологій – збільшення витрат з міського бюджету на оплату послуг з теплопостачання  

7. Показники результативності регуляторного акту

У результаті впровадження регуляторного акту будуть досліджуватись та вивчатись такі показники:

1. Показники якості надання послуг.

2. Рівень поінформованості суб’єктів з основних положень регуляторного акту.

3. Рівень відшкодування тарифами витрат виконавця послуг (щоквартально).

4. Стан розрахунків виконавців за спожиті паливо, електроенергію, з оплати праці.

9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності проводиться не пізніше, ніж через рік з моменту набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження будуть проводитись раз на кожні три роки після проведення повторного відстеження.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись на основі аналізу статистичних даних теплопостачального підприємства.

https://zolochivskarada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/Теплоенерго.pdf

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support